Heel fijn!

  • oktober 31, 2025
  • 37

Een van de beste trainers die ik heb gehad. Geeft uitgebreid antwoord op vragen met voorbeelden, heeft zo veel kennis in huis. Eddy gaat gewoon, stopt niet en kan blijven praten over inhoud. Super relaxed en veel humor. Heel fijn!>

Computrain
Deel dit bericht